2014. október 6., hétfő

Bonsai...

Megtetszett ez a bonsai-szerű fa Székelyabod mellett egy dombtetőn, viszont nem volt megfelelő objektívem hozzá. A tele túl szűk volt, a széles látószögű pedig túl széles. Távolabb menni nem lehetett, ha közelebb mentem volna megváltozik a háttér - az égbolt került volna bele, amit nem akartam. Úgy döntöttem, hogy panorámával próbálkozom. A telével portré állásban készítettem három képet amit majd később összerakok. Soha nem volt türelmem a Photoshop-hoz, viszont az újabb verziók már egész ügyesek ami az automatikus panorámakészítést illeti. Úgy-hogy rábíztam. Meg vagyok elégedve az eredménnyel. Persze, ennek a feltétele az, hogy helyesen legyenek fotózva a rész-képek, minimális legyen közöttük a képek szélein jelentkező torzítások, a vízszint be legyen tartva, stb. Sokat segít ezeken a teleobjektív. Vizsont sokan a széleslátószögűvel fotóznak hihetetlenül szép panorámákat. Gőzöm sincs, hogyan csinálják...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése